Assortiment van ruim 3 miljoen producten
Persoonlijk contact
Max ICT logo
Klantenservice
/
Hoe wilt u bij ons winkelen?
Voor consumenten worden alle prijzen incl. btw getoond. Zakelijke klanten zien de prijzen excl. btw en kunnen meestal btw terugvorderen.
Hoe wilt u bij ons winkelen?
/

Max' nieuwsupdates Coronavirus

Max' nieuwsupdates Coronavirus

Update 25-03-2020 | 10:15

Beste klant,

Dankzij aangescherpte regelingen en gesloten grenzen in België zijn er nieuwe updates. Let op dat orders wel geleverd kunnen worden, maar dat zakelijke afleveradressen momenteel beperkt zijn. Indien jouw bedrijf gesloten is, geef ons dan je thuisadres op, zodat je alsnog je bestelling kunt ontvangen. Let op! Bij orders met een afwijkend afleveradres, dient de factuur vooraf te zijn betaald.

GLS

'Winkels in België zijn momenteel gesloten met uitzondering van supermarkten, apotheken, tankstations en banken. Leveringen naar alle niet-essentiële winkels zijn hierdoor niet mogelijk. Leveringen aan particulieren en bedrijven zijn wel mogelijk, mits maatregelen in acht genomen worden (gepaste afstand etc.). Deze maatregelen kunnen van invloed zijn op de doorlooptijd van uw zendingen.' (bron:gls-group)

DPD

'Mogelijke vertragingen door veiligheidsaudits van de politie.' (bron: DPD)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Beste klant,

De ontwikkelingen omtrent het coronavirus gaan momenteel erg snel. Op zondag 15 maart heeft de overheid nieuwe maatregelen getroffen om de verspreiding van het coronavirus af te remmen. Binnen Max ICT B.V. hebben wij onze bedrijfsvoering hierop aangepast en verdere maatregelen getroffen. Wij vinden de gezondheid van onze klanten, werknemers en leveranciers erg belangrijk en willen dit zo goed mogelijk beschermen.

Max' maatregelen personeel

Momenteel is er een minimale bezetting qua personeel aanwezig op het hoofdkantoor. 51% Van ons personeel werkt thuis. Deze maatregel is getroffen omdat de verspreiding van het Coronavirus erg snel gaat en wij als Max ICT B.V. de gezondheid van onze medewerkers zo goed mogelijk willen beschermen.

Max blijft bereikbaar

Alle collega's die vanuit huis werken zijn voorzien van een complete thuiswerkplek. Hierdoor blijft Max zowel telefonisch, per e-mail als per chat bereikbaar. Heb je een vraag? Of wil je graag advies? Wij helpen je graag.

Wij zijn bereikbaar via:

Telefoon: 013 - 577 45 74
E-mail: [email protected]

Via onze social media kanalen: Facebook, LinkedIn en Twitter zullen we jou de komende dagen up-to-date houden over de laatste nieuwsupdates en ontwikkelingen binnen Max ICT B.V.

Max ondersteunen bij klantenservice

Door de maatregelen i.v.m. het coronavirus en de drukte hierover kan de reactietijd van onze klantenservice iets oplopen. 
Natuurlijk proberen we alle aanvragen zo snel mogelijk in behandeling te nemen. Wij vragen, gezien de situatie om jouw begrip, alvast bedankt hiervoor.

Jij kan ons ondersteunen in deze drukte met het volgende:

1.Mijn account:
Indien je een account hebt, login en raadpleeg de informatie die daar beschikbaar is, eventueel staan daar de antwoorden op je vragen. 

2. Mail: 
Indien je ons gemaild hebt, vragen we je aub niet nogmaals te e-mailen. De kans bestaat hierdoor dat we je vraag als 'nieuw' wordt gezien en het juist langer kan duren. We proberen zo snel mogelijk te antwoorden op de gestuurde e-mails. 

3. Telefoon: 
Indien je telefonisch contact opneemt, vragen we iets meer geduld van je. Je ondersteunt ons door alvast tijdens het wachten je vragen verzameld te hebben en indien noodzakelijk je ordernummer te raadplegen en alle gegevens gereed te hebben. Zodat onze medewerkers je direct kunnen helpen. 

4. Chat: 
Indien je contact opneemt via chat, probeer de vraagstelling zo compleet mogelijk te stellen zodra de chat start: vraag, product, evt. ordernummer vermelding. 

Wij bedanken je alvast voor je ondersteuning en streven ernaar zo de maximale bereikbaarheid voor iedereen te bieden.

Max' maatregelen voorraad

We hebben een ruime directe voorraad tot onze beschikking. Alle bestellingen uit onze directe voorraad die van maandag t/m vrijdag voor 16:30 uur worden geplaatst, worden de volgende dag geleverd.

Producten van derde partijen hebben een vertraging van 1 a 2 dagen, maar worden zo snel mogelijk uitgeleverd. 

Het kan zijn dat je bestelling vertraging oploopt door de genomen maatregelen op de verschillende verzendmethodes bij onze verzendpartijen. Lees hier meer over bij het kopje: Max' maatregelen verzendmethodes. 

Max' maatregelen rma-aanvraag en afhandeling

Onze rma-afdeling (retourneren en- serviceaanvragen) blijft bereikbaar. Door het thuiswerken van collega's kan het afhandelen van een retourzending langer duren. Natuurlijk proberen we alle aanvragen zo snel mogelijk in behandeling te nemen. Wij vragen gezien de situatie om jouw begrip, alvast bedankt hiervoor.

Max' maatregelen verzendmethodes

Onze verzendpartners hebben reeds maatregelen getroffen. Hieronder een overzicht per verzendpartner:

GLS en DPD

Momenteel hebben deze verzendpartijen geen vertraging op levertijd. Deze partijen leveren momenteel tot de drempel. Als een pakket via een van deze verzendpartijen bij je thuis wordt geleverd ziet het proces er als volgt uit:
1. Chauffeur zet het pakket voor de deur en belt aan.
2. Chauffeur vraagt om je naam of initialen en zet zelf een handtekening.

PostNL

PostNL biedt per direct geen topservice meer aan. Ook PostNL levert momenteel enkel tot de drempel. Als de chauffeur een pakket bij je aflevert zal er een foto van levering of initialen als proof of delivery worden gehanteerd. Je hoeft hier dus geen handtekening te zetten.

LET OP! Belangrijk!

Wanneer je een pakket ontvangt met zichtbare schade aan de verpakking, dien je dit direct aan de chauffeur te melden. Deze regel blijft van toepassing. Hiervoor geldt dat pakketten/producten direct dienen te worden uitgepakt en eventuele schade direct gemeld wordt aan ons.

Wij zijn bereikbaar via:

Telefoon: 013 - 577 45 74
E-mail: [email protected]

Vertragingen

Op dit moment zijn er enkel vertragingen op zendingen uit/naar Italië, Spanje en Frankrijk.

Algemeen

Houd deze pagina goed in de gaten. Wij zullen bovenstaande informatie regelmatig bijwerken aan de hand van nieuwe ontwikkelingen en eventuele extra maatregelen.

Zie ook onze Adviseurs en de Koopjescorner
U betaalt bij ons op deze manieren:
iDeal logoPaypal logoCreditcard - Visa logoCreditcard - Mastercard logoCreditcard - American Express logoBancontact logoIn3 - In 3 keer betalen met 0% rente logoCreditClick logoSpraypay logo
Wij zijn aangesloten bij:
Tweakers logoHardware Info logoBeslist logoKieskeurig logo
Dit zijn onze keurmerken:
qshops logoICT waarborg logo