Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
VMware Basic Support is designed for non-critical applications and platforms that require support during normal business hours. Our global support centers have been strategically placed to provide you with fast and efficient access to the support center in your region. Each center is staffed with engineers that can provide industry-leading expertise in virtualization and years of experience supporting virtual infrastructure products in real-world customer environments. We are committed to delivering enterprise-class, worldwide support with a single objective in mind: your success.
Kenmerken
Aantal jaar
3 jaar
Service-uren (hours x days)
12x5
Responstijd
4 uur
Telefoon sondersteuning
Compatibiliteit
vSphere Standard Edition
U betaalt bij ons op deze manieren:
Wij zijn aangesloten bij:
Dit zijn onze keurmerken:
Alle prijzen zijn in euro’s. Op alle bestellingen zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing. Bekijk hier onze Disclaimer en Privacy policy.