Assortiment van ruim 3 miljoen producten
Persoonlijk contact
Max ICT logo
Klantenservice
/
Hoe wilt u bij ons winkelen?
Voor consumenten worden alle prijzen incl. btw getoond. Zakelijke klanten zien de prijzen excl. btw en kunnen meestal btw terugvorderen.
Hoe wilt u bij ons winkelen?
/

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op diverse veelgestelde vragen. Wij hebben deze vragen in categorieën verdeeld, zodat je het antwoord op je vraag makkelijk kunt vinden. Staat jouw vraag hier niet tussen of zijn er onduidelijkheden? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Je kunt ons op de volgende manieren bereiken:

Telefoon:013-5774574
E-mail:[email protected]

Max ICT wil graag zoveel mogelijk antwoorden centraal voor je verzamelen. Heb je een relevante toevoeging? Dan horen we dit graag.


Snel naar een onderwerp

Algemeen

Iedere consument en zakelijke klant kan aankopen doen via Maxict.nl. Bij registratie op de site kun je aangeven of je een consument of zakelijke klant bent. Alle producten worden exclusief BTW getoond met daaronder het bedrag inclusief BTW. Dit is aangepast naar aanleiding van de nieuwe consumentenwet en regelgeving.

Heb je een buitenlands factuur- en afleveradres? Dan kunnen wij intracommunautair leveren. Wil je intracommunautair bestellen? Stuur je verzoek via e-mail naar [email protected] onder vermelding van je klantnummer.

Je kunt je bestelling afhalen in de Conceptstore van Maxict.nl. Het adres van onze Concept Store is: Hercules 20 5126 RK Gilze. In de Conceptstore kun je door onze medewerkers worden geholpen bij het kopen van producten via de website. Ook kun je hier terecht voor vrijblijvend advies en is een selectie van ons totale assortiment in de winkel beschikbaar. Deze producten kun je direct kopen en meenemen. Wil je je weborder bij ons afhalen (click & collect)? Selecteer in het bestelproces op de website bij afleverlocatie de afhaaloptie. Zodra je bestelling klaar ligt om afgehaald te worden, ontvang je hiervan bericht per e-mail, telefoon of sms. De kosten voor het afhalen van een weborder via de Conceptstore bedragen € 2,44 excl. BTW / € 2,95 incl. BTW. Let op: bestellingen die je op vrijdag na 16:30 uur en in het weekend plaatst, kunnen (afhankelijk van de levertijd) op zijn vroegst maandag worden afgehaald. De Conceptstore is geopend op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur. Je bent in de Conceptstore altijd welkom; de koffie en onze Max medewerkers staan voor je klaar!

  • Pakketpost kosten naar Nederland en België zijn € 2,44 excl. BTW/ € 2,95 incl. BTW per bestelling.
  • Pakketpost naar onderstaande landen is mogelijk tegen onderstaande tarieven, ongeacht productwaarde en aantal:
          - Duitsland € 12,36 excl. BTW / € 14,95 incl. BTW
          - Engeland € 20,97 excl. BTW / € 24,95 incl. BTW
          - Frankrijk € 22,65 excl. BTW / € 26,95 incl. BTW
  • Pallettransport (orders > 30 kilo) binnen Nederland en België voor consumenten: afhankelijk van de wijze/ keuze van levering:
          - Drempelservice < 40 kg (eenmanslevering) € 34,95 incl. BTW  (toeslag België € 6,95 incl. BTW)
          - Drempelservice > 40 kg (tweemanslevering) € 49,95 incl. BTW  (toeslag België € 6,95 incl. BTW)
          - Topservice < 40 kg (eenmanslevering) € 44,95 incl. BTW (toeslag België € 6,95 incl. BTW)
          - Topservice > 40 kg (tweemanslevering) € 59,95 incl. BTW (toeslag België € 6,95 incl. BTW)
  • Pallettransport (orders > 30 kilo) binnen Nederland voor zakelijke klanten: € 28,89 excl. BTW
  • Pallettransport naar België, Duitsland, Frankrijk, Engeland en Luxemburg: kosten worden na bestelling per order apart berekend
  • Ophalen in onze conceptstore is gratis

    Pallettransport geldt voor orders zwaarder dan 30 kilo of afwijkende formaten anders dan voor een standaard pakketservice.
    (Lengte: 175 cm (langste zijde) -  Omvang: 300 cm (omvang = 1x lengte + 2x breedte + 2x hoogte) of indien door vervoerder anders bepaald.
    *Eventuele afwijkende verzendkosten worden indien nodig per order apart berekend en mogelijke wijzigingen kunnen worden doorberekend.

Let op: de gemiddelde levertijd voor België, Duitsland, Engeland en Frankrijk bedraagt 2-3 werkdagen.

Informatie over betaalopties en eventuele kosten vind je onder het kopje Bestellen & Betalen op onze Klantenservice pagina: https://maxict.nl/klantenservice/14.

Ja, Max ICT levert in Nederland, België, Duitsland, Engeland, Frankrijk en Luxemburg. Je kunt het land van levering in het bestelproces doorgeven. Wil je je bestelling geleverd hebben in een ander land dan hierboven genoemd? Neem dan telefonisch of via e-mail contact met ons op.

Ons telefoonnummer is 013-5774574. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 18:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur. Onze bereikbaarheid is doorgaans zeer goed. Mocht het toch te lang duren voor we je te woord kunnen staan? Dan kun je altijd een e-mail sturen naar [email protected]. Wij beantwoorden je e-mail zo spoedig mogelijk. Ook kun je de chatfunctie op onze website gebruiken om rechtstreeks te chatten met één van onze medewerkers.

Maxict.nl heeft een beperkte showroom in de Conceptstore waar je onder andere:

1. Bestellingen kunt afhalen (click & collect)
2. Persoonlijk advies kunt krijgen
3. Aankoopbegeleiding krijgt
4. Producten die aanwezig zijn in de Conceptstore direct kunt kopen (pin aanwezig).

We maken graag persoonlijk kennis en bieden je graag een kopje koffie aan!

Ja, je kunt Maxict.nl dagelijks volgen via de volgende kanalen:

Twitter : https://twitter.com/max_ict
Facebook : https://www.facebook.com/maxictnl
LinkedIn : https://www.linkedin.com/company/max-ict

Onderaan de website kun je linksonder in de footer onder "Contact" alle contactgegevens vinden.

Directe link: http://maxict.nl/contact.

We vinden het fijn als onze klanten met ons meedenken en waarderen je mening! De website maken we voor jou én met jou. Heb je een goede tip? Stuur hem via e-mail naar [email protected]. Passen we jouw tip daadwerkelijk toe? Dan mag je kiezen uit een VVV bon of een kortingscode voor maxict.nl t.w.v 10 euro. Geef bij je tip dus ook meteen je keuze en je adresgegevens door.

Als onderdeel van Max ICT BV is maxict.nl aangesloten bij Qshops en ICTWaarborg. Dit geeft je zekerheid van zakendoen met Max ICT. Komen we er samen niet uit? Dan kun je een geschil indienen bij deze keurmerkinstanties, waarbij zij als bemiddelaar optreden.

Maxict.nl is een snel groeiende e-commerce organisatie en telt momenteel 60 FTE verdeeld over de volgende afdelingen: · Directie · Logistiek · Aftersales · Inkoop · Verkoop · Administratie · Development · Marketing We staan met veel plezier dagelijks voor je klaar om je zo goed mogelijk te helpen. Bel of e-mail ons gerust met al je vragen. Voor actuele vacatures zie: https://maxict.nl/vacatures.

Een deel van het assortiment op de website heeft Maxict.nl zelf voorradig in ons eigen magazijn of in de Conceptstore. Door de grote hoeveelheid producten (2.500.000) die we aanbieden, maken we daarnaast gebruik van externe leveranciers. Wil je weten of we een product zelf hebben liggen of dat het product direct op voorraad is bij een van onze leveranciers> Neem gerust contact op via 013-5774574 of stuur een e-mail naar [email protected]. We kunnen dan precies aangeven welk product je wanneer en met welke transportorganisatie kunt verwachten.

In de meeste gevallen kunnen we tegen een meerprijs een koerier voor je inschakelen. Hierbij zit er gemiddeld 2-3 uur tussen het moment van bestellen en het moment van aflevering, afhankelijk van je locatie. Informeer bij je accountmanager naar de mogelijkheden. Daarnaast is het mogelijk om producten af te halen in onze Conceptstore. Bel ons hiervoor wel even van tevoren, om teleurstelling te voorkomen.

Maxict.nl volgt de richtlijn zoals de Stichting Onderhandelingen Thuiskopievergoedingen (SONT) heeft opgesteld voor 2013. Dit betekent voor zowel consumenten als bedrijven dat een eenmalige bijdrage voor thuiskopieheffing betaald moet worden. De bedragen variëren. Bij de producten waarop thuiskopieheffing van toepassing is, kun je dit gespecificeerd in je winkelwagen en op je factuur terugvinden. Alle informatie, inclusief de mogelijkheid om een vrijstelling of claim achteraf te doen voor teruggave bij de Stichting kun je vinden via:

http://www.thuiskopie.nl/nl/over-de-thuiskopie/persberichten-en-documenten

Max ICT BV is tevens geregistreerd bij de stichting SONT als professioneel verkoper.

Hieronder vind je het persbericht zoals door de stichting SONT is uitgegeven en door Maxict.nl wordt nageleefd:


Nieuwe Thuiskopieregeling per 1 januari 2013

Consument mag blijven kopiëren, makers ontvangen beperkte compensatie

Hoofddorp, 25 oktober 2012

Op vrijdag 12 oktober 2012, heeft de SONT (Stichting Onderhandelingen Thuiskopievergoedingen) zich uitgesproken over de thuiskopieregeling die per 1 januari 2013 afloopt en daarom moet worden herzien. Het voorstel van SONT wordt grotendeels door Staatssecretaris Teeven overgenomen en in een AMvB vastgelegd . De aangepaste regeling houdt in dat de consumenten per 1 januari 2013 auteursrechtelijk beschermde werken (zoals films en muziek) kunnen blijven kopiëren voor eigen gebruik, tegen betaling van een vergoeding aan creatieve makers. Deze vergoeding is begrepen in de aankoopprijs van de apparaten en dragers die door consumenten gebruikt worden om kopieën te maken. De vergoedingen op CD’s en DVD’s worden verlaagd en daarnaast zijn nu ook vergoedingen vastgesteld voor apparaten (zoals pc's, laptops, tablets, mp3 spelers en smartphones) die aantoonbaar door consumenten worden gebruikt om mee te kopiëren. Helaas heeft de Staatssecretaris het voorstel van SONT om de nieuwe regeling voor drie jaar in te voeren niet gevolgd en heeft hij de geldingsduur van de AMvB beperkt tot één jaar.

De thuiskopieregeling zorgt ervoor dat consumenten legaal een kopie van bijvoorbeeld een film of muziekwerk kunnen maken, terwijl rechthebbenden een vergoeding ontvangen voor dat gebruik van hun werk. Daardoor worden zij in staat gesteld hun creatieve werk voort te zetten en worden zij gecompenseerd voor misgelopen inkomsten als gevolg van het maken van die kopieën.
De voorgestelde regeling van de SONT (waarin zowel betalingsplichtigen als auteursrechthebbenden vertegenwoordigd zijn) komt tegemoet aan de belangen van:
de rechthebbenden die aan de wieg van het creatieve proces staan;
en de consumenten die voor eigen gebruik onder meer muziek en films kopiëren.
De thuiskopievergoeding is geregeld in de Nederlandse Auteurswet en in de Europese auteursrechtrichtlijn. In 22 EU lidstaten geldt een vergelijkbare regeling.
In Nederland is de thuiskopieregeling al enige jaren bevroren door de Minister van Justitie. Dat wil zeggen dat de in de wet verankerde mogelijkheid van SONT om tarieven vast te stellen voor nieuwe voorwerpen werd geblokkeerd en rechthebbenden uitsluitend een vergoeding ontvingen voor kopieën op blanco CD’s en DVD’s. Doordat consumenten steeds meer zijn gaan kopiëren op andere voorwerpen zoals mp3 spelers en computers, dalen de inkomsten uit de regeling voor rechthebbenden al jaren. Het Hof Den Haag heeft in maart 2012 de bevriezing van het thuiskopiestelsel door de Staat onrechtmatig geoordeeld. In juli van dit jaar heeft staatssecretaris Teeven in een brief aan de Tweede Kamer laten weten dat de regeling uitgebreid moet worden om aan nationale en internationale wetgeving te voldoen. Op voorstel van SONT is nu in de AMvB onder meer bepaald, dat de bestaande tarieven voor CD`s en DVD`s worden verlaagd, terwijl een (beperkte) vergoeding wordt ingevoerd met betrekking tot een breed spectrum aan apparaten waarmee consumenten kopiëren. Zo is de vergoeding voor een blanco CD vastgesteld op € 0,03 (was voorheen € 0,14) en varieert de vergoeding op een mp3 speler, afhankelijk van de opslag capaciteit van € 1,00 tot € 2,50 euro.

Regeling doet onvoldoende recht aan geleden schade
Cees Vervoord, voorzitter Stichting de Thuiskopie ; “hoewel Stichting de Thuiskopie verheugd is over het feit dat middels de nieuwe regeling er op de belangrijkste voorwerpen voor het maken van thuiskopieën nu eindelijk een heffing van toepassing is, is zij teleurgesteld over de hoogte van de tarieven en de duur van de AMvB. De netto opbrengst van het nieuwe systeem zal naar verwachting rond de 27 miljoen euro per jaar liggen, gelijk aan het in 2005 door Thuiskopie geïncasseerde bedrag. In de tussenliggende jaren zijn consumenten echter alleen maar meer gaan kopiëren; een steeds groter aandeel in de consumptie van audio- en audiovisuele producten bestaat volgens onderzoek uit het beluisteren en bekijken van thuisgekopieerde werken.”

Op basis van een internationale benchmark, die mede verricht werd om de schade over de afgelopen jaren vast te stellen, zou het in Nederland werkelijk vanwege het thuiskopiëren te incasseren bedrag rond de 65 miljoen euro per jaar moeten liggen.

Stichting de Thuiskopie hoopt dat de industrie vertegenwoordigd in SONT komend jaar alsnog meer realistische tarieven zal accepteren en roept in navolging van SONT ook de regering op zich gedurende het komende jaar te bezinnen op de hoogte van de nu vastgestelde te lage vergoedingen.

Stichting de Thuiskopie is een representatieve organisatie die is aangewezen door de Minister van Justitie om deze gelden te incasseren en verdelen en staat onder toezicht van het College van Toezicht Auteursrechten.

Orders

Zodra je bestelling is voltooid, ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Via de button "Inloggen" op de website, kun je inloggen op 'Mijn Max'. Hier kun je op elk gewenst moment de status van je order bekijken. Mocht er sprake zijn van een deellevering, dan wordt je per e-mail op de hoogte gesteld van de status van de zending, indien mogelijk inclusief Track&Trace code. In sommige gevallen is tracking niet beschikbaar. Je kunt dan wel zien dat je order is verzonden. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze verkoopafdeling via 013-5774574 of per e-mail op [email protected].

In de meeste gevallen is er een Track&Trace optie. Zodra er een Track&Trace beschikbaar is, ontvang je deze per e-mail. Ook kun je je order via 'Mijn Max' volgen. Je ziet hier wanneer er een zending heeft plaatsgevonden en wat er is verzonden.

In sommige gevallen is er geen Track&Trace optie beschikbaar. Dit kan voorkomen als een levering rechtstreeks vanaf een externe leverancier naar het afleveradres wordt verzonden of als de gebruikte expediteur geen Track&Trace gegevens aanbiedt.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, kun je hier alleen iets aan toevoegen wanneer de order nog niet volledig is uitgeleverd. Neem hiervoor contact op met onze verkoopafdeling op 013-5774574 of rechtstreeks met je accountmanager. Is de bestelling reeds volledig verzonden, dan kan er niets meer aan worden toegevoegd. In dat geval kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Als de order nog niet is verzonden, kun je telefonisch doorgeven dat je de bestelling wenst te annuleren. Is de order reeds betaald, dan ontvang je het bedrag binnen 5 tot 15 werkdagen retour.

Verloopt de verwerking, levering of een ander onderdeel van je bestelling niet geheel zoals vooraf besproken of overeengekomen? Laat het ons weten! Voor het indienen van een klacht kun je een (aangetekende) brief sturen naar onderstaand adres: Max ICT B.V. Hercules 20 5126 RK Gilze T.a.v. Klachtenadministratie Wij registreren je schriftelijke klacht en bewaren deze ook voor kwalitatieve doeleinden. Je ontvangt binnen 30 dagen een reactie op je schriftelijke klacht.

Bij online aankopen heb je als consument recht op 14 kalenderdagen bedenktijd. Ben je, om wat voor reden dan ook, ontevreden over het bestelde product, dan kun je het binnen 14 dagen terugsturen. Om je aankoop terug te sturen vraag je vooraf een RMA (Retour Met Akkoord) nummer aan via onze website. Log in bij "Mijn Max" en dien een nieuwe aanvraag in op het tabblad "Retourneren/service aanvraag". Voeg alle benodigde informatie en eventueel foto's toe ter verduidelijking. Zo kunnen we je aanvraag snel in behandeling nemen. Meer informatie over dit onderwerp lees je hier: http://www.consuwijzer.nl/Consumententhema_s/Kopen_op_afstand. Voor zakelijke klanten gelden andere voorwaarden. Je kunt als zakelijke klant je retour aanvraag ook indienen via ''Mijn Max''.

Max ICT werkt met de volgende mogelijke vervoerders:

DPD, Post NL / Extra@Home en GLS.
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, kun je de transporteur via 'Mijn Max' bij je orderoverzicht terugvinden.

Vanuit ons centrale magazijn in Tilburg leveren wij naar Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Engeland.

Zoeken van producten

Je kunt in de zoekbalk zoeken op fabrikantnummer, EAN-nummer, Max nummer of op een of meerdere zoekwoorden. Komt een product 1 op 1 overeen met je zoekopdracht? Dan word je meteen doorgelinkt naar de detailpagina. Zijn er meerdere overeenkomsten, dan wordt een lijst getoond waaruit je je keuze kunt maken.

Kies je in de menubalk voor een specifieke categorie of kom je na een zoekopdracht terecht op een overzichtspagina met meerdere resultaten, dan kun je filteropties toepassen. Selecteer aan de rechterkant van de website bijvoorbeeld de prijs, voorraad en productnaam. Bij sommige opties kun je ervoor kiezen de resultaten van hoog naar laag of andersom te sorteren. Ook kun je binnen de gevonden resultaten de zoekopdracht verfijnen door een zoekwoord in te geven via de optie "Tekstfilter".

Kun je een product niet vinden op onze website of heb je andere vragen? Wij helpen je graag om te vinden wat je zoekt! Onze Verkoop-afdeling is van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 18:00 uur bereikbaar op 013-5774574. De medewerkers van onze Conceptstore zijn ook op zaterdag van 09:00 - 17:00 uur aanwezig en kunnen je in de meeste gevallen verder helpen.

Zodra je bent ingelogd met je gebruikersnaam en wachtwoord, kun je producten als favoriet opslaan door op de uton "Voeg toe aan favorieten" te klikken. Je opgeslagen favorieten kun je eenvoudig terugvinden en bestellen via 'Mijn Max' onder het tabblad 'Overige'.

Op elke productpagina zie je rechts in beeld een grijze balk met een aantal icoontjes. Klik op een icoon om de productpagina te delen via Facebook, Twitter of via e-mail. Je kunt de pagina ook printen. Onder het plus-teken vindt je nog meer opties om de pagina te delen. Natuurlijk kun je ook de URL bovenin de adresbalk kopiëren en deze opslaan of doorsturen.

Zie je de grijze balk niet? Dan is hij misschien verborgen. Je ziet dan aan de rechterkant van je scherm een klein driehoekje dat naar links wijst. Klik hierop om de balk te tonen.

Ja, dit is mogelijk. Je kunt in de zoekbalk zoeken op fabrikantnummer, EAN-nummer, Max nummer of op een of meerdere zoekwoorden. Zoeken op Max nummer en/ of fabrikantnummer heeft als voordeel dat het product direct wordt weergeven. Je ziet dan geen totale lijst van overige producten.

Bestelling plaatsen

Stap1: Maak een 'Mijn Max' account aan via de button "Aanmelden" rechtsboven. Heb je al een gebruikersnaam en wachtwoord? Dan log je in via de button "Inloggen".

Stap 2: Plaats alle producten die je wil bestellen in je winkelwagen. Dit doe je door onder het gewenste product te klikken op de button "In winkelwagen". Je kunt van tevoren het gewenste aantal opgeven of het aantal wijzigen in je winkelwagen. Als alle producten in je winkelwagen staan, klik je rechtsboven op je winkelwagen om de producten daadwerkelijk te bestellen.

Stap 3: Controleer in het besteloverzicht of de aantallen kloppen en klik op de button "Bestelling afronden".

Stap 4: Controleer het factuur- en het verzendadres. Je kunt adressen toevoegen en wijzigen via het tabblad 'Mijn Gegevens' in 'Mijn Max'. Alles correct? Klik op de button "Ga verder".

Stap 4: Je komt nu in het betaaloverzicht terecht. Selecteer de gewenste wijze van betalen en klik op de button "Ga verder".

Stap 5: Je bevestigt definitief de bestelling via de knop "Bestel en betaal". Bij vooruitbetaling en betaling op rekening ontvang je een orderbevestiging met je ordernummer per e-mail. Bij iDEAL, Mister Cash, Paypal, Giftcard en Creditcard ga je via een beveiligde verbinding naar de betalingsomgeving waar je de betaling kunt afronden. Hierna ontvang je ook een orderbevestiging met je ordernummer per e-mail en op je scherm.

Je wordt per e-mail geïnformeerd over het verloop van je order. Je kunt je order ook volgen via 'Mijn Max'. De factuur ontvang je per e-mail en is ook toegankelijk via 'Mijn Max'.

Als zakelijke klant kun je bij Max ICT bestellen op de volgende manieren:

- Online via de website www.maxict.nl
- Telefonisch via 013-5774574
- Per fax via 013-8505662
- Per post: MaxICT B.V., Castorstraat17, 5047 RC Tilburg
- Via e-mail naar [email protected]
- Via een persoonlijke koppeling tussen jouw systeem en dat van Max ICT. Raadpleeg je accountmanager voor meer info.

Retouren

Maak altijd een melding bij Max ICT. Komen de producten die je hebt ontvangen niet overeen met de producten die je hebt besteld, dan gaan we voor je na wat de oorzaak van het verschil is en bieden je een passende oplossing.

Via het tabblad "Retournere/servie aanvraag" in "Mijn Max" kun je een nieuwe aanvraag indienen voor een Retour Met Akkoord (RMA) van een ongewenst of defect product.

Nadat je RMA door ons is ontvangen, ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging. Je RMA wordt door Max ICT gecontroleerd. Wordt je RMA gehonoreerd, dan volgt reparatie, creditering of een nieuwe levering. Blijkt dat de RMA onterecht is ingediend, dan wordt deze retour gestuurd en ontvang je een factuur voor de gemaakte onderzoekskosten.

Een verkoper kan een bedrag in rekening brengen voor het accepteren van geretourneerde koopwaar. Dit bedrag wordt restockingfee genoemd. Dit kan voorkomen als na controle van een RMA blijkt dat producten zijn beschadigd, incompleet zijn of niet als geheel nieuw meer te verkopen zijn. Hiervoor kan een restockingfee in rekening worden gebracht of kan de RMA in sommige gevallen worden geweigerd.

Controleer bij ontvangst van je bestelling goed of de transport- en productverpakking intact is.

Weiger de levering in geval va schade altijd aan de deur en neem telefonisch of via e-mail contact op met Max ICT. Zakelijke klanten kunnen contact opnemen met hun accountmanager. Mocht je de zending toch accepteren, laat de chauffeur dan een aantekening maken en maak voordat je de doos opent een foto van de schade. Maak bij Max ICT d.m.v. een e-mail inclusief foto's van de schade binnen maximaal 3 werkdagen na ontvangst kenbaar dat er sprake is van transportschade.

Als je zonder opmerkingen voor ontvangst tekent, kunnen wij geen aansprakelijkheid meer aanvaarden voor beschadigingen die later worden ontdekt.

Na melding van de schade kunnen wij contact opnemen met de vervoerder en een vervangend product toezenden.

Na goedkeuring van een RMA-aanvraag, ontvang je een RMA-nummer. Stuur de zending vervolgens compleet en goed verpakt retour naar:

 

Max ICT B.V. t.a.v. RMA-afdeling
Betreft RMA-nummer: [RMANUMMER]
Hercules 20
5126 RK Gilze 

 

Let op: zendingen zonder RMA-nummer worden altijd geweigerd of er kunnen aanvullende kosten in rekening worden gebracht.

Verzending orders

Max ICT werkt met de volgende mogelijke vervoerders:

DPD, Post NL / Extra@Home en GLS.
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, kun je de transporteur via 'Mijn Max' bij je orderoverzicht terugvinden.

Vanuit ons centrale magazijn in Tilburg leveren wij naar Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Engeland.

Standaard is dit niet mogelijk, omdat Max ICT via eigen locaties én magazijnlocaties van toeleveranciers met vaste transporteurs werkt. Wel kunnen we nagaan of we in overleg de transporteur naar wens kunnen afstemmen. Neem hiervoor telefonisch contact op met onze Verkoop-afdeling vóórdat je de bestelling plaatst.

Controleer bij ontvangst van je bestelling goed of de transport- en productverpakking intact is.

Weiger de levering in geval va schade altijd aan de deur en neem telefonisch of via e-mail contact op met Max ICT. Zakelijke klanten kunnen contact opnemen met hun accountmanager. Mocht je de zending toch accepteren, laat de chauffeur dan een aantekening maken en maak voordat je de doos opent een foto van de schade. Maak bij Max ICT d.m.v. een e-mail inclusief foto's van de schade binnen maximaal 3 werkdagen na ontvangst kenbaar dat er sprake is van transportschade.

Als je zonder opmerkingen voor ontvangst tekent, kunnen wij geen aansprakelijkheid meer aanvaarden voor beschadigingen die later worden ontdekt.

Na melding van de schade kunnen wij contact opnemen met de vervoerder en een vervangend product toezenden.

Max ICT levert vanuit eigen voorraad en rechtstreeks vanuit de voorraad van verschillende leveranciers. Hierdoor kan het voorkomen dat je bestelling in meerdere delen wordt verzonden. Via "Mijn Max" kun je in je orderoverzicht zien hoe je order verzonden gaat worden.

Als er een Track&Trace beschikbaar is, ontvangt je deze per e-mail. Ook kun je je order via 'Mijn Max' volgen.

Consumenten of zakelijke klanten met een privé-adres kunnen via Post NL op zaterdag geleverd krijgen. Alle overige vervoerders leveren op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur. Wil je van tevoren weten via welke vervoerder je product wordt verzonden? Plaats de producten in je winkelwagen en neem contact met ons op. Onze medewerkers kunnen de transportmogelijkheden met je bespreken.

Voor alle orders die we verzenden moet getekend worden voor ontvangst. Dit soort zendingen wordt ook wel HVO-zending genoemd, wat staat voor Handtekening Voor Ontvangst. Hiervoor moet op het opgegeven afleveradres iemand aanwezig zijn. Een chauffeur levert in de regel alleen af op het door jou opgegeven adres.

Ben je niet aanwezig? Probeer dan een briefje voor de chauffeur achter te laten, waarmee je bijvoorbeeld aangeeft dat de zending op een ander adres geleverd mag worden.

Mijn Max

Klik je bovenaan de website op de buton "Inloggen" en kies je vervolgens voor de inlogmethode "Inloggen met je Max ICT-account", dan zie je hieronder de optie "Wachtwoord vergeten?" staan. Klik hierop en vul op de volgende pagina je gebruikersnaam en e-mailadres in. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Weet je ook je gebruikersnaam niet meer, dan vul je alleen je e-mailadres in. Je gebruikersnaam wordt per e-mail opnieuw toegestuurd. Vul na ontvangst van je gebruikersnaam alsnog je gebruikersnaam en e-mailadres in om de e-mail te ontvangen waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Lukt het niet of ontvang je geen e-mail? Neem dan telefonisch contact met ons op en we gaan na wat hiervan de oorzaak is.

Heb je producten in je winkelwagen en ben je ingelogd? Wanneer je uitlogt, krijg je automatisch de vraag of je de winkelwagen wilt opslaan. Als je weer inlogt, kun je verder gaan met bestellen vanuit je winkelwagen.

Bij je bestellingsoverzicht vindt je onderin de knop "Offerte maken". Klik hierop en je aanvraag wordt automatisch naar ons verzonden als offerteverzoek. Je ontvangt dan binnen 24 uur een offerte in PDF.

Via 'Mijn Max' kun je alle facturen raadplegen, printen en opslaan. Ook kun je een financieel contactpersoon toevoegen, zodat de factuur direct naar de juiste persoon wordt verzonden.

Zie ook onze Adviseurs en de Koopjescorner
U betaalt bij ons op deze manieren:
iDeal logoPaypal logoCreditcard - Visa logoCreditcard - Mastercard logoCreditcard - American Express logoBancontact logoIn3 - In 3 keer betalen met 0% rente logoCreditClick logoSpraypay logo
Wij zijn aangesloten bij:
Tweakers logoHardware Info logoBeslist logoKieskeurig logo
Dit zijn onze keurmerken:
qshops logoICT waarborg logo