Telefoon: 013-5774574 — e-mail: info@maxict.nl
Max ICT Logo
• Sinds 2007 • Meer dan 350.000 orders verwerkt • Ruim 100.000 klanten • 30 dagen niet tevreden, geld terug garantie

Onze keurmerken

Veilig betalen met

iDEALPayPalCreditcard - VisaCreditcard - MastercardCreditcard - AMEXWebshop GiftcardGiropayMrCashAchteraf BetalenSofort
ICT Waarborg

Max ICT op Twitter

Partner

Partner

Partner

Partner

Partner

Partner

Partner

Partner

Support

Welkom op het supportgedeelte van Max ICT. Hier vindt u antwoorden op diverse veelgestelde vragen. Voor het gemak hebben wij deze vragen voor u overzichtelijk in een aantal categorieen verdeeld. Mocht u geen antwoord vinden op uw vraag, dan kunt u ons op de volgende manieren bereiken om alsnog antwoord te krijgen.
Telefoon:013-5774574
E-mail:info@maxict.nl
Max ICT streeft ernaar zoveel mogelijk vragen centraal voor u te verzamelen. Mocht u een relevante toevoeging hebben, dan vernemen we dit graag van u.
Algemeen
Wie kunnen er aankopen doen bij Maxict.nl?
Levert Maxict.nl ook intracommunautair?
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Wat zijn de verzendkosten bij Maxict.nl?
Zijn er kosten verbonden aan de betaalmethodes bij Maxict.nl?
Leveren jullie ook buiten Nederland?
Op welk telefoonnummer is Maxict.nl bereikbaar?
Heeft Maxict.nl een showroom waar producten bekeken kunnen worden?
Heeft Maxict.nl ook eigen Social Media-kanalen zoals Twitter, Facebook etc?
Waar vind ik alle contactinformatie van Maxict.nl ?
Hoe kan ik tips doorgeven voor de website van Maxict.nl?
Welke keurmerken heeft Maxict.nl?
Hoeveel medewerkers heeft Maxict.nl?
Zijn de voorraden van Maxict.nl in een eigen magazijn voorradig?
Kan ik een bestelling direct geleverd krijgen?
Hoe zit het nu precies met de thuiskopieheffing?
Mijn Max
Ik ben mijn wachtwoord kwijt
Ik wil mijn winkelwagen graag bewaren voor later gebruik
Ik wil een offerte aanvragen
Hoe kan ik een (kopie) factuur opvragen?
Orders
Hoe kan ik de voortgang van mijn order volgen?
Kan ik mijn order volgen via Track&Trace?
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Kan ik een order annuleren als de levering te lang op zich laat wachten?
Wat betekenen de statuscodes/ nummers achter de orderregels?
Waar kan ik een klacht over mijn bestelling melden?
Ik ben niet tevreden met het ontvangen product, wat kan ik doen?
Met welke vervoerder werkt Maxict.nl?
Retouren
Ik heb andere producten ontvangen dan ik heb besteld. Wat moet ik doen?
Hoe vraag ik een RMA aan?
Hoe verloopt de procedure nadat ik mijn RMA heb verzonden?
Wat is een restockingfee?
Bij bezorging blijkt dat de doos van mijn zending beschadigd is. Wat moet ik doen?
Naar welk adres moet ik mijn RMA sturen?
Uw bestelling plaatsen
Hoe kan ik online een bestelling plaatsen?
Op welke manieren kan ik als zakelijke klant een bestelling plaatsen?
Verzending orders
Via welke transporteur ontvang ik mijn bestelling?
Kan ik zelf kiezen via welke transporteur mijn bestelling wordt bezorgd?
Wat moet ik doen als mijn levering beschadigd is?
Waarom ontvang ik mijn bestelling via verschillende transporteurs?
Wordt er op zaterdag bezorgd?
Moet ik aanwezig zijn om de zending in ontvangst te nemen?
Zoeken van Producten
Hoe gebruik ik de zoekbalk?
Welke filtermogelijkheden zijn er?
Ik kan niet vinden wat ik zoek, kunnen jullie mij helpen?
Kan ik favorieten opslaan?
Kan ik een product waarin ik interesse heb delen met iemand anders?
Kan ik op het Max nummer zoeken?