Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
Monitoring & Dispatch ontzorgt Monitoring & Dispatch Service is een remote monitoring & troubleshoot dienst, garantie verlenging en on-site reparatie service in één. Zo kan de eindgebruiker zijn APC ups* op een betrouwbare, kostenefficiënte en zorgeloze manier op afstand te laten bewaken, maar ook snel on-site te laten repareren indien nodig.
Maximaliseert de beschikbaarheid 24/7 deskundige remote monitoring en troubleshooting door het Schneider Electric Connected Services Hub en on-site service inclusief benodigde onderdelen en arbeid, plus een pro-actief maandelijks risico rapport met kpi's en aanbevelingen minimaliseert de kans op downtime en/of onverwachte kosten. Indien een probleem niet direct op afstand kan worden verholpen, wordt een Schneider Electric monteur met (directe toegang tot) vervangingsonderdelen gestuurd om het probleem on-site te verhelpen (obv next business day).
Upgrade van de fabrieksgarantie Deze 5 jaars Monitoring & Dispatch Service is tevens een verlenging van de standaard APC ups fabrieksgarantie naar respectievelijk 5 jaar. Omdat M&D ook vervangingsonderdelen omvat dient hij zodoende bij de initiële aanschaf van de UPS te worden aangekocht. Doordat de service zowel de reparatie kosten (arbeids-, installatie- en voorrijkosten), als ook de vervangingsonderdelen omvat, worden onverwachte kosten voorkomen.
*Een APC ups voorzien van SmartConnect of een netwerkkaart is vereist.
Omvang van Monitoring & Dispatch Services Schneider Electric Remote services; • Activeert de Monitoring & Dispatch service.
• Biedt 24/7 monitoring van aangesloten apparaten met Monitoring & Dispatch service-dekking.
• Maakt melding van alarmen aan de klant via de EcoStruxure IT-app.
• Maakt melding van incidenten aan de klant via de telefoon en/of EcoStruxure IT-app.
• Verzamelt data voor data-analyse.
• Zorgt voor maandelijkse en halfjaarlijkse rapporten inclusief KPI's, aanbevelingen en best practices.
Schneider Electric On-site services; • Systeemstatus controleren en opnemen Documenteert de systeemstatus bij aankomst op de site (d.w.z. online, bypass, verminderde capaciteit, enz.)
• Diagnostiseren Bevestigt indien nodig het gemelde probleem.
• Reparatie Vervangt alle onderdelen die niet werken zoals verwacht en repareer het systeem indien nodig.
• Test Volledige functionele tests uitgevoerd nadat corrigerende maatregelen zijn genomen.
• Rapport opstellen en afleveren Beschrijft het probleem en beschrijf de genomen corrigerende maatregelen. Een gedetailleerd rapport zal worden verstrekt.
• Recycling en verwijdering van componenten Verzendt het vervangende product en geef een gefrankeerd retouretiket voor de gebruikte UPS, batterij of gerelateerde accessoire.
Verantwoordelijkheden van de klant • Koop de Monitoring & Dispatch service voor de geselecteerde ups en stem het aantal af op de (optioneel verlengde) fabriekgarantie van de bijbehorende APC ups. • Maak een EcoStruxure IT account aan en download, installeer en registreer de nieuwste versie van EcoStruxure IT Gateway. • Download en installeer de EcoStruxure IT-app op uw mobiele apparaat. • inventariseer de netwerkapparaten en selecteer degene die moeten worden aangesloten en bewaakt. • Vermeld de contactgegevens van degene die 24/7 de notificaties van incidenten wil ontvangen en dus gecontacteerd mag worden door Schneider Electric. (En houdt deze up to date)
(Voor meer info/uitleg zie het statement of work document en het onboarding document)