Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
Your network is the lifeline that connects your customers to goods and services. The effects of downtime can significantly decrease productivity, erode customer confidence, and result in lost revenue. SMARTnet helps you reduce downtime with fast, expert technical support, flexible hardware coverage, and smart, proactive device diagnostics with SMARTnet Service.
Features and Benefits
Cisco SMARTnet Service is essential to keeping your business functions available, secure, and operating at peak performance. Cisco SMARTnet offers:
- Fast support from experts: Get direct access to the Cisco Technical assorti istance Center (TAC), which is staffed by thousands of Cisco professionals.
- Online self-help support:Gain access to extensive support resources 24 hours a day, 365 days a year through Cisco’s online knowledge base, communities, resources, and tools. The table below (Cisco SMARTnet Service Resources) shows the support resources available with SMARTnet.
- Ongoing OS updates and upgrades: Within your licensed feature set, you get ongoing OS support for both minor and major OS releases.
- Advance hardware replacement: The right level of hardware support helps minimize downtime.
- Smart, proactive diagnostics: Cisco Smart Call Home is an optional, embedded feature that allows you to gain critical insight and immediate alerts on core network devices to help you quickly identify and resolve issues.
Kenmerken
Aantal jaar
1 jaar
Next Business Day (NBD)
Service-uren (hours x days)
8x5
Responstijd
4 uur
Compatibiliteit
AIR-CT5508-25-K9
U betaalt bij ons op deze manieren:
Wij zijn aangesloten bij:
Dit zijn onze keurmerken:
Alle prijzen zijn in euro’s. Op alle bestellingen zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing. Bekijk hier onze Disclaimer en Privacy policy.