Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
At Fortinet, we put a lot of care into making sure our customers are satisfied with our products and support. Our FortiCare support offerings are specifically designed to provide you with the support you need for all Fortinet products and services no matter where in the world you are.
Support and Advanced Services
With FortiCare Services, you can rest assorti ured that your Fortinet security infrastructure is performing at its absolute best and protecting your critical assorti ets and data. FortiCare Services includes both Support Services and Advanced Services.
FortiCare Support Services
FortiCare Support Services give you global support on a per-product basis. By subscribing to these services, you'll receive a timely response to any technical issue as well as complete visibility on ticket resolution progress.
All FortiCare Support Services include firmware upgrades, access to the support portal and assorti ociated technical resources, reporting on technical incidents (via the web, chat, and telephone), as well as a hardware return option.
FortiCare 24X7 Service
If you need round-the-clock access to mission-critical support services, the 24x7 Service will meet your requirements. You'll get access to technical support 365x24x7 as well as advanced replacement service for hardware failures.
Kenmerken
Aantal licenties
1 licentie(s)
Aantal jaar
1 jaar
Service-uren (hours x days)
24x7
Telefoon sondersteuning
Ondersteuning ter plekke
Web support
Compatibiliteit
Fortinet FortiGate-30E
U betaalt bij ons op deze manieren:
Wij zijn aangesloten bij:
Dit zijn onze keurmerken:
Alle prijzen zijn in euro’s. Op alle bestellingen zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing. Bekijk hier onze Disclaimer en Privacy policy.