Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
HP Hardware Support Offsite Return Services biedt voor bepaalde producten hoogwaardige return-to-HP services met remote telefonische support en off-site reparatie in een door HP aangewezen reparatiecentrum. De service omvat reparatie of vervanging, materiaal en onderdelen, arbeidskosten en de kosten van de retourzending.
HP biedt serviceniveaus met verschillende verzendopties naar het door HP aangewezen reparatiecentrum. Deze worden hierna beschreven.
Sommige serviceniveaus zijn beschikbaar met optionele servicekenmerken zoals accidental damage protection of behoud van defecte media.
Kenmerken
Soort
Ophalen & terugbrengen
Service-uren (hours x days)
9x5
Aantal jaar
1 jaar
Compatibiliteit
Pro Slate 10 Series 1/1/0 Warranty
Slate Pro 12 Series 1/1/0 Warranty
Slate Pro 8 Series 1/1/0 Warranty
HP-segment
Bedrijf, Enterprise
U betaalt bij ons op deze manieren:
Wij zijn aangesloten bij:
Dit zijn onze keurmerken:
Alle prijzen zijn in euro’s. Op alle bestellingen zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing. Bekijk hier onze Disclaimer en Privacy policy.