Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
HP Software Support Service biedt uitgebreide softwareservices voor HP software en geselecteerde door HP ondersteunde producten van andere fabrikanten. Software Support Service geeft ook toegang tot HP technici die helpen implementatie- en gebruiksproblemen op softwaregebied op te lossen. HP publiceert updates op software en handleidingen zodra die beschikbaar zijn. Updates voor geselecteerde, door HP ondersteunde softwareproducten van andere fabrikanten worden beschikbaar gesteld zodra deze door de oorspronkelijke softwarefabrikant worden uitgebracht. Software Support Service omvat ook de licentie voor het gebruik van software-updates voor elk systeem, iedere socket, processor, processorcore of eindgebruikerssoftwarelicentie, conform de originele softwarelicentie van HP of de oorspronkelijke fabrikant. HP Software Support Service biedt tevens elektronische toegang tot uitgebreide product- en supportinformatie, met behulp waarvan uw IT-medewerkers essentiële, commercieel beschikbare informatie kunnen vinden. Voor producten van derde partijen geldt dat toegang afhankelijk is van de beschikbaarheid van de informatie bij de fabrikant.