Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Met HP onsite service op de volgende werkdag[1] met behoud van defecte media beschikt u snel over de expertise om de uptime van uw product te maximaliseren. Hulp is altijd beschikbaar in de vorm van hoogwaardige remote assistentie of handige onsite support op de volgende werkdag, zodat u snel weer aan het werk kunt. Als opslagmedia defect raken, houdt u controle over uw gevoelige data.
Kenmerken
HP-segment
Bedrijf, Enterprise
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Onsite reparatie
Plaats van service
Onsite
Garantiedekking
Post-warranty
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Duur
1 jaar
Reactietijd
Respons op volgende werkdag
Servicemethode
Onsite reparatie
Extra ondersteuningsmogelijkheid
Behoud van defecte media
Type verzorgingspakket
Electronisch
Dekkingsperiode
12 maand(en)
Type garantie
P
U betaalt bij ons op deze manieren:
Wij zijn aangesloten bij:
Dit zijn onze keurmerken:
Alle prijzen zijn in euro’s. Op alle bestellingen zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing. Bekijk hier onze Disclaimer en Privacy policy.