Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
Als er een hardwareprobleem optreedt, wilt u zo snel mogelijk weer aan de slag. Onze HP onsite hardwaresupport op de volgende werkdag voor oplossingen, die speciaal voor uw HP Point-of-Service producten ontworpen is, omvat dekking voor zes aangesloten randapparaten om de uptime van de producten te verbeteren. Hulp is altijd beschikbaar, in de vorm van hoogwaardige assistentie op afstand of praktische onsite support, zodat u zo snel mogelijk weer aan de slag kunt.
Kenmerken
Next Business Day (NBD)
Aantal jaar
5 jaar
HP-segment
Bedrijf, Enterprise
Leveranciersinformatie
Type ondersteuning
Onsite reparatie
Plaats van service
Onsite
Garantiedekking
Binnen garantie
Dekkingsgegevens
Standaard werkdagen – 9 uur
Duur
5 jaar
Reactietijd
Respons op volgende werkdag
Servicemethode
Onsite reparatie
Aanvullende informatie
Inclusief dekking voor 1 externe monitor tot 22 inch en tot zes HP randapparaten