Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
Maak kennis met Jabra Engage 40, de nieuwe generatie headsets voor contactcenters. Verbetering van de klanttevredenheid ligt nu in jouw handen. Onze Engage+-software biedt intelligente gespreksinformatie in realtime, zodat je agents effectievere gesprekken kunnen voeren en klanten een betere ervaring krijgen. Met innovatieve spraakoptimalisatie en gehoorbescherming, gecombineerd met een krachtig systeem met 2 microfoons, krijgt de algehele audio-ervaring een kolossale boost. Aan je comfort is ook gedacht met het ultra-lichtgewicht en toch duurzame ontwerp, de verstelbare pasvorm en de uiterst comfortabele oorkussens voor betere geluidsisolatie. Jij concentreert je op de zaken die ertoe doen. Wij zorgen voor de rest.