Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
Jabra Biz 1500 Mono Professioneel. Betaalbaar. Duurzaam. De Jabra BIZ 1500 is een betaalbare professionele bedrade headset, gebouwd voor kostenbewuste contact centers. Met geluidsonderdrukkingstechnologie wordt achtergrondgeluid gereduceerd wat leidt tot een nog professionelere klantervaring tijdens elk gesprek. Geweldig geluid Geluidsonderdrukkende microfoon met bescherming tegen luchtstoten vermindert achtergrondgeluid en storend ademgeluid - ideaal voor drukke, open kantooromgevingen. Met HD Voice klinken gesprekken levensecht. De hele dag comfort Gebouwd om de hele dag gedragen te worden, met ergonomisch ontworpen frame, gevoerde hoofdband en super zachte schuimrubberen oorkussentjes die warmte weggeleiden van uw oren. Hoofdband en microfoonarm kunnen naar wens versteld worden. Robuust Gebouwd om zelfs de meest veeleisende contact centers te weerstaan, met een 270 graden draaibare microfoonarm, die nooit breekt. Werkt met uw telefoon of platform. Onze headsets en speakerphones werken direct uit de verpakking met ruim 10.000 traditionele bureautelefoons. Ze zijn toekomstbestendig en compatibel met alle softphone-webclients en platforms voor contactcenters, van Cisco tot Avaya en Genesys Cloud. Uitstekende klantenservice bieden begint met betrouwbaarheid. Jabra call center-headsets zijn vandaag de dag heel gebruiksvriendelijk, en ze worden alleen maar gebruiksvriendelijker, hoe u uw kantoor ook ingericht heeft. Zorg dat niet alleen uw klanten maar ook uw werknemers tevreden zijn.