Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
Professionelles Contact-Center-Headset für Mitarbeiter, bei deren Arbeit das Telefonieren im Mittelpunkt steht. - Ganztägiger Komfort ? wiegt nur 49 Gramm und lässt sich leicht anpassen - Lange Lebensdauer durch Kevlar-verstärkte Kabel und drehbaren Mikrofonarm - Besserer Klang dank HD Voice, Umgebungs- und Atem-Geräuschunterdrückung Das Jabra Biz 2300 ist ein Headset, das insbesondere für Contact Center Mitarbeiter entwickelt wurde. Ganztägiger Komfort für Mitarbeiter Die extrem leichte und dezente Bauweise führt zu geringerer Müdigkeit und höherer Produktivität auf Seiten der Mitarbeiter. - Die Mono-Version wiegt nur 49 Gramm, die Duo-Version gerade einmal 68 Gramm - Der verstellbare Überkopfbügel und Mikrofonarm ermöglichen die perfekte Passform - Mit der Bedieneinheit können Sie die Lautstärke verändern, stummschalten und vieles mehr. - Die PeakStop?-Technologie verhindert plötzli...
U betaalt bij ons op deze manieren:
Wij zijn aangesloten bij:
Dit zijn onze keurmerken:
Alle prijzen zijn in euro’s. Op alle bestellingen zijn onze Algemene voorwaarden van toepassing. Bekijk hier onze Disclaimer en Privacy policy.