Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
Private surfing at the workplace costs the German economy alone an estimated EUR 50 billion per year. A total of 40% of Internet traffic is unrelated to work. Almost 70% of websites hits with erotic content occur in the time from 9 am to 5 pm.
Misuse of the Internet at the workplace causes the most security incidents – directly after virus.
Many companies do not yet employ URL filters as they are concerned about the working atmosphere, no clear conditions of use have been agreed, or even simply because of low budgets.
The content filter from LANCOM Systems provides companies with a solution that offers clear advantages:
Protection of business integrity through
- Increased employee productivity
- Blockage of undesirable/illegal Internet content
- Minimization of corporate liability risk
Network integrity through protection against
- Inappropriate use of bandwidth and storage capacity
- Spy ware, phishing, virus...
By request an assorti istant helps with the basic configuration and leads to configured content filter with only 3 clicks.
Companies benefit from immediate improvements in productivity and security, without risking deterioration in employee satisfaction.