Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
Met Depot Service zorgt Lenovo ervoor dat je apparaat wordt opgehaald en naar een aangewezen reparatiecentrum wordt gebracht. Alle verzendkosten worden betaald door Lenovo. Na reparatie of vervanging zorgt Lenovo ervoor dat de pc weer bij je wordt afgeleverd.
Onderdelen en arbeid Lenovo dekt de kosten van vervangende onderdelen en arbeidsloon.
Basisondersteuning per telefoon Technici kunnen op afstand een diagnose stellen van hardwareproblemen en veelvoorkomende basisproblemen die zich tijdens de garantieperiode voordoen. Softwareondersteuning wordt niet gedekt.
Reparaties uitgevoerd met verzending naar het Lenovo Depot Ervaren technici repareren (of vervangen) je apparaat en sturen het vervolgens naar je terug. Alle verzendkosten worden betaald door Lenovo.