Max ICT B.V. maakt gebruik van cookies en vergelijkbare technieken voor functionele, analytische
en marketing-doeleinden. Onze functionele cookies zorgen voor een goed werkende website. De
analytische cookies helpen ons om te ontdekken hoe klanten onze site gebruiken, zodat wij deze
kunnen verbeteren. Daarnaast gebruiken we marketing-cookies, waardoor wij advertenties op jouw
interesses kunnen aanbieden.
Klik op “Alle cookies toestaan” om te ze te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we
alleen functionele en analytische cookies. Je kunt je voorkeuren aanpassen door op ‘voorkeuren
aanpassen’ te klikken.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Zie ook onze Privacy Policy en ons Cookiebeleid. Maak hieronder de keuze welke cookies je wilt gebruiken.
3 jaar On-Site Servicepakket
Brother levert al jaren producten met een uitstekende kwaliteit. Elk product wordt geleverd inclusief twee jaar fabrieksgarantie en bij sommige producten wordt het eerste jaar zelfs vervangen door een gratis On-Site of Pickup & Return service. Aangezien een storing echter nooit volkomen uit te sluiten is en wij u graag optimaal willen helpen, levert Brother diverse service uitbreidingen.
Deze service zorgt ervoor dat, voor een periode van drie jaar vanaf de aankoop, in geval van een storing** de volgende werkdag (NBD, Next Business Day) een monteur van Brother op uw locatie het probleem komt verhelpen.
* dekking is voor het vasteland van Nederland plus Texel
** erkend door de Brother Support afdeling en voor 12:00 uur aangemeld
Uitsluitingen Swap en On-Site Servicepakketten
Buiten de servicepakketten vallen:
• gebruiksartikelen, zoals drum, toner, tapes of inktcassettes
• gebreken die het gevolg zijn van onoordeelkundig gebruik, normale slijtage, breuk, vallen,
vervuilde omgeving, brand- en/of waterschade
• (preventief) onderhoud of materiaal dat daarvoor nodig is
• restitutie bij stopzetten van het servicepakket