Op dit moment is er een te kort aan RTX 5000-serie kaarten en levertijden kunnen we op het moment niet garanderen. We adviseren om onze informatie pagina in de gaten te houden voor meer nieuws: De RTX 5000 grafische kaarten zijn nu te bestellen bij Max ICT! - Max ICT B.V. · Dé ICT webwinkel voor zakelijk & consument

Assortiment van ruim 3 miljoen producten
Persoonlijk contact
Max ICT logo
Klantenservice
/
Hoe wilt u bij ons winkelen?
Voor consumenten worden alle prijzen incl. btw getoond. Zakelijke klanten zien de prijzen excl. btw en kunnen meestal btw terugvorderen.
Hoe wilt u bij ons winkelen?
/
Terug
  1. Software
  2. Overige
  3. HP E 3 year Next business day DL360 Gen9 Proactive Care Service

HP E 3 year Next business day DL360 Gen9 Proactive Care Service

Max nr: 4441156 | EAN: | Fabrikant : HP | Type: U7AL6E
  • HP E 3 year Next business day DL360 Gen9 Proactive Care Service
  • HP E 3 year Next business day DL360 Gen9 Proactive Care Service
  • HP E 3 year Next business day DL360 Gen9 Proactive Care Service
  • HP E 3 year Next business day DL360 Gen9 Proactive Care Service
  • HP E 3 year Next business day DL360 Gen9 Proactive Care Service
  • HP E 3 year Next business day DL360 Gen9 Proactive Care Service
  • HP E 3 year Next business day DL360 Gen9 Proactive Care Service
  • HP E 3 year Next business day DL360 Gen9 Proactive Care Service
Afbeeldingen kunnen afwijken van realiteit.
1.992,07 incl. BTW
of 664,02 in 3 termijnen, 0% rente
De enige gratis betaalmethode voor gespreid betalen waarbij je in drie keer je aankoopbedrag betaalt tegen een rente van 0%. De enige gratis betaalmethode voor gespreid betalen waarbij je in drie keer je aankoopbedrag betaalt tegen een rente van 0%.
178 stuks op voorraad bij leverancier

Direct leverbaar
Op werkdagen voor 16:30 besteld, volgende werkdag geleverd
Verzendkosten 4,95 incl. BTW
Belangrijkste specificaties
  • Aantal jaar: 3 jaar
  • Soort: Ter plaatse
  • Next Business Day (NBD): Ja
Alle product specificaties

Vragen over dit product?
013 - 5774574
info@maxict.nl
Logo HP
HP Proactive Care Service (Proactive Care) is een geïntegreerde set reactieve en proactieve services die de stabiliteit en de prestaties van uw geconvergeerde infrastructuur verbeteren. In een complexe geconvergeerde en gevirtualiseerde omgeving moeten veel componenten effectief samenwerken. Proactive Care, dat speciaal ontworpen is om apparaten in deze complexe omgevingen te ondersteunen, biedt een end-to-end supportoplossing voor servers, besturingssystemen, hypervisors, storage, SAN's (storage area networks) en netwerken.

In geval van een service-incident biedt Proactive Care u een efficiënte call-afhandeling, met oegang tot technische specialisten die van begin tot einde verantwoordelijk zijn voor uw case, om de impact op uw bedrijf zoveel mogelijk te beperken en u te helpen kritische problemen sneller op te lossen. HP hanteert uitgebreide incidentenbeheerprocedures om complexe incidenten snel op te lossen. De technische oplossingenspecialisten die Proactive Care support leveren, beschikken over geautomatiseerde technologie en tools om u te helpen de downtime te reduceren en de productiviteit te verhogen.

Proactive Care omvat onsite hardwarereparatie als dat nodig is om het probleem te verhelpen. Er is keuze uit een reeks reactieve hardwaresupportniveaus om de service op de behoeften van uw bedrijf af te stemmen.

Proactive Care biedt analyse van firmwareversies en softwarepatches voor ondersteunde apparaten en levert u een lijst met aanbevelingen om uw door Proactive Care gedekte infrastructuur op het aanbevolen revisieniveau te houden. Er wordt regelmatig een proactieve scan van de door Proactive Care gedekte apparaten uitgevoerd om configuratieproblemen op te sporen voordat ze uw bedrijfsprocessen schaden. Proactive Care rapporteert elk kwartaal incidenten om probleemtrends op te sporen en herhaling van problemen te voorkomen. Servicekenmerken voor probleempreventie worden ondersteund door HP remote supporttechnologie en geavanceerde automatiseringsfuncties. HP remote supporttechnologie is een vereiste voor de probleempreventiekenmerken van HP Proactive Care Service, die door de klant moet worden geïnstalleerd.

Door toevoeging van de optie Personalized Support kan Proactive Care support worden uitgebreid met onsite technisch advies, informatie over HP best practices en supportevaluaties door een toegewezen Account Support Manager. Door toevoeging van flexibele Proactive Select credits aan uw supportovereenkomst kan Proactive Care support worden uitgebreid met technische services als aanvulling op uw eigen interne IT-expertise.
Kenmerken
Aantal jaar 3 jaar
Soort Ter plaatse
Next Business Day (NBD)
Service-uren (hours x days) 9x5
Ondersteuning ter plekke

Accessoires

HP Enterprise ProLiant DL360 Gen9 server Rack (1U) Intel® Xeon® E5 v3 E5-2630V3 2,4 GHz 16 GB DDR4-SDRAM 500 W
HP Enterprise ProLiant DL360 Gen9 server Rack (1U) Intel® Xeon® E5 v3 E5-2630V3 2,4 GHz 16 GB DDR4-SDRAM 500 W
153,64 incl. BTW
Of betaal met
2 op voorraad 1-3 werkdagen
U betaalt bij ons op deze manieren:
iDeal logoPaypal logoCreditcard - Visa logoCreditcard - Mastercard logoCreditcard - American Express logoBancontact logoIn3 - In 3 keer betalen met 0% rente logoCreditClick logoSpraypay logo
Wij zijn aangesloten bij:
Tweakers logoHardware Info logoBeslist logoKieskeurig logo
Dit zijn onze keurmerken:
qshops logoICT waarborg logo