Medewerker Customer Service
Wij zoeken een ambitieuze medewerker Customer Service. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het klantvriendelijk en oplossingsgericht te woord staan van onze klanten. Dit kan zowel via telefoon, internet, social media als via e-mail.
Werkzaamheden:
- Aannemen, registreren en analyseren van binnenkomende (aan)vragen, problemen en/of klachten per e-mail of per telefoon.
- Oplossingsgericht afhandelen van voorkomende klachten of problemen.
- Informatieverstrekking m.b.t. klant (aan)vraag, probleem en/of klacht status.
- Overleg met onze (internationale) leveranciers en fabrikanten over de snelste en beste oplossing m.b.t. creditering, klachten, (aan)vragen en/of problemen.
- Telefonisch contact met klanten, servicepartijen en leveranciers m.b.t. navraag status.
- Webcare / monitoring van Social Media voor het snel en adequaat oplossen van problemen, klachten en/of vragen.
- Stellen van de juiste prioriteiten m.b.t. opvolging en uitvoering van alle voorkomende werkzaamheden.
- Bijdragen aan optimalisering en uitsturen van reviewverzoeken.
- Bijdragen aan verdere professionalisering en optimalisering van de afdeling Customer Service.
- Aanmelden, verwerken en/of versturen van binnengekomen retourgoederen.
- Klachten registreren, maatregelen treffen, verbeterpunten melden/uitwerken en de klacht oplossen.
- Alle verdere werkzaamheden die bij een klantenservice afdeling voor kunnen komen.
Benodigde persoonlijke eigenschappen / competenties:
Heb jij verantwoordelijkheidsgevoel, ben je stressbestendig, servicegericht, leergierig en heb je goede communicatieve en sociale vaardigheden? Dan is dit de functie voor jou!
Functie-eisen:
- MBO+ werk- en denkniveau
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
- Gestructureerd, klantvriendelijk en servicegericht
- Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Werktijden:
Wisselend tussen 08:00 tot 17:00 of 09:00 tot 18:00 (in onderling overleg).
Wij bieden:
Een leuke fulltime functie, met een passend salaris naar leeftijd en ervaring binnen een gezonde en sterk groeiende onderneming met een plezierig en informeel werkklimaat.
Over Max ICT:
Max ICT specialiseert zich als zakelijk online aanbieder van computerproducten via een uitgebreid assortiment van inmiddels 2.900.000 producten op de zakelijke MKB markt in Nederland. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd in ons aanbod waarbij een goede prijs, kennis, gemak, snelheid en persoonlijk contact centraal staan.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan het gevraagde profiel? Stuur dan een e-mail met je motivatie plus een uitgebreid CV t.a.v. Sandra Mutsaers naar [email protected]. Voor meer informatie kun je telefonisch contact opnemen via 013-5774574.