Telefoon: 013-5774574 — e-mail: info@maxict.nl
Max ICT Logo
• Sinds 2007 • Meer dan 350.000 orders verwerkt • Ruim 100.000 klanten • 30 dagen niet tevreden, geld terug garantie

Onze keurmerken

Veilig betalen met

iDEALPayPalCreditcard - VisaCreditcard - MastercardCreditcard - AMEXWebshop GiftcardGiropayMrCashAchteraf BetalenSofort
ICT Waarborg

Max ICT op Twitter

Partner

Partner

Partner

Partner

Partner

Partner

Partner

Partner

Support

Welkom op het supportgedeelte van Max ICT. Hier vindt u antwoorden op diverse veelgestelde vragen. Voor het gemak hebben wij deze vragen voor u overzichtelijk in een aantal categorieen verdeeld. Mocht u geen antwoord vinden op uw vraag, dan kunt u ons op de volgende manieren bereiken om alsnog antwoord te krijgen.
Telefoon:013-5774574
E-mail:info@maxict.nl
Max ICT streeft ernaar zoveel mogelijk vragen centraal voor u te verzamelen. Mocht u een relevante toevoeging hebben, dan vernemen we dit graag van u.
Algemeen
Wie kunnen er aankopen doen bij Maxict.nl ?
Levert Maxict.nl ook intracommunautair?
Is het mogelijk mijn bestelling af te halen?
Wat zijn de verzendkosten bij Maxict.nl ?
Zijn er kosten verbonden aan de betaalmethodes bij Maxict.nl ?
Kunnen jullie ook buiten Nederland leveren?
Op welk telefoonnummer is Maxict.nl bereikbaar ?
Heeft Maxict.nl een showroom waar producten bekeken kunnen worden?
Heeft Maxict.nl ook eigen Social Mediakanalen zoals Twitter, Facebook etc?
Waar vind ik alle contactinformatie van Maxict.nl ?
Hoe kan ik tips doorgeven voor de website van Maxict.nl ?
Welke keurmerken heeft Maxict.nl?
Hoeveel medewerkers heeft Maxict.nl ?
Zijn de voorraden van Maxict.nl in een eigen magazijn voorradig?
Is het mogelijk een bestelling direct geleverd te krijgen?
Hoe zit het nu precies met de thuiskopieheffing ?
Mijn Max
Ik ben mijn wachtwoord kwijt
Ik wil mijn winkelwagen graag bewaren voor later gebruik
Ik wil een offerte aanvragen
Hoe kan ik een (kopie) factuur opvragen?
Orders
Hoe kan ik de voortgang van mijn order volgen?
Is er een track & trace mogelijkheid van mijn order?
Kan ik nadat ik een bestelling heb geplaatst nog iets toevoegen?
Kan ik een order annuleren indien de levering te lang op zicht laat wachten?
Wat betekenen de statuscodes/nummers achter de orderregels?
Waar kan ik een klacht over mijn bestelling melden?
Ik ben niet tevreden met het ontvangen product, wat te doen?
Via welke vervoerder werkt Maxict.nl ?
Retouren
De ontvangen producten komen niet overeen met mijn bestelling
Hoe meld ik een RMA aan bij MaxICT.nl ?
Hoe verloopt de RMA (retour van ongewenst of defect product) nadat u dit heeft verstuurd?
Wat betekent een restockingfee?
Bij aanbieding blijkt dat de dozen beschadigd zijn hoe dien ik te handelen?
Naar welk adres dient een RMA te worden verzonden?
Uw bestelling plaatsen
Hoe kan ik online een bestelling plaatsen?
Op welke manieren kan ik een bestelling plaatsen ?
Verzending orders
Via welke transporteur ontvang ik mijn bestelling?
Kan ik ook zelf aangeven via welke transporteur ik goederen ontvang?
Wat moet ik doen indien een levering beschadigd is?
Waarom ontvang ik mijn bestelling via verschillende transporteurs?
Wordt er ook op zaterdag bezorgd?
Moet ik aanwezig zijn om de zending in ontvangst te nemen?
Zoeken van Producten
Hoe kan ik gebruik maken van de zoekbalk?
Welke filteringsmogelijkheden zijn er ?
Ik zie tijdens het zoeken telkens 8 blokken en een lijst, waar zijn de overige merken ?
Kan ik ook favorieten maken?
Stel ik heb een gewenst product gevonden en wil iemand anders dit ook laten bekijken, kan dit ?
Kan ik ook op het Max-artikelnummer zoeken?